Вести
21. 03. 2014.
Почиње кампања "Не дај да те спинују"
Мултимедијална кампања под слоганом "Не дај да те спинују", чији је циљ да укаже пре свега средњошколцима на значај проверевања и критичког односа према информацијама, почеће од понедељка 24. марта спотовима на радио и телевизијским станицама, али и друштвеним мрежема, посебно твитеру.
Како су организатори кампање саопштили на конференцији за новинаре, за сада је у кампању, која ће трајати до јуна, укључено по осам тв и радио станица, а посебан је акценат на интернет и друштвене мреже будући да их млади све више користе.
Говорећи о важности такве кампање и медијске писмености, председник Независног друштва новинара Војводине Динко Грухоњић рекао је да је у медијима све више пропаганде, а све мање објективног извештавања због чега је важно да они који конзумирају медијске садржаје буду свесни тога.
Он сматра да ни медији неће моћи у толикој мери да спинују уколико они који су са друге стране не буду више веровали свему што прочитају и не буду све информације "упијали као сунђер".
- Све мање је новинараства, а све више пропаганде - оценио је Грухоњић наводећи да је на делу и таблоидизација друштва.
Уредник "Њуз нета", сајта који на сатиричан начин обрађује информације, Ненад Милосављевић приметио је да медији често приступају информацијама неопрезно и без провере.
У прилог томе Милосављевић је навео да се тако дешава да управо вести њиховог сајта, иако су сатиричне, заврше у озбиљним медијима и подсетио на пример оне да је Србин убио ајкулу у Египту, која је обишла цео свет.
Менаџер он-лине заједнице Милош Чоловић рекао је да је циљ кампање, коју спроводи Медијска коалиција, пре свега да се подигне свест средњошлолаца да критички приступају информацијама.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.