Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  „Футура Плус“ изашла из стечаја
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

10. 03. 2014.

Извор: Вечерње новости

„Футура Плус“ изашла из стечаја

Фирма „Футура плус“, чланица „Центро штампа холдинга“, после четири и по године изашла је из стечаја, као једино предузеће у Србији које је у протеклих 20 година успело да промени тај статус.

 

У компанији ЦШХ подсећају да су пре три године од немачке компаније „Az Medien Guppe“ купили „Штампу“, која је тада била у блокади са вишемилионским губицима, а потом и предузеће у стечају „Футуру плус“, оптерећено дуговима који су се мерили десетинама милиона евра и за чију куповину није било заинтересованих инвеститора.

- Испунили смо план реорганизације, постали ликвидни и почели сами да сервисирамо текуће обавезе - објашњава председник ЦШХ Дарко Бајчетић.

- Куповином „Штампе“ и „Футуре плус“, моја идеја је била да спасемо и развијемо ове две компаније и направимо један европски конципиран систем малопродаје и дистрибуције. За то су мени и мом тиму, као и 3.500 запослених у систему „Центро штампа“, биле потребне три године. До сада је инвестирано више од 30 милиона евра и, уз много труда, рада и напора, и уз многобројне препреке, успели смо да сачувамо здраво језгро компаније.

Бајчетић истиче да је компанија инвестирала у информационо-технолошки систем, у сопствену логистику, у побољшање и оптимизовање квалитета дистрибутивне мреже и нове сегменте пословања.

- Уведени су нови производи и услуге, унапређени процеси и управљање организацијом, оптимизовани су трошкови и ангажован врхунски менаџмент - истиче председник ЦШХ.

- Циљ нам је да увек градимо дугорочне послове, што смо на примеру компаније „Doncafe“ и „Центропроизвод“ и доказали, подсетио је Бајчетић, истичући да су то сада успешне компаније које живе, раде и запошљавају више од 1.000 радника.

“Мој киоск“ нови почетак

Како бисмо обележили нови почетак у пословању, за наше потрошаче градимо нови бренд „Мој киоск“ - прича Бајчетић.

- Да бисмо сачували оно најбоље што су киосци представљали - традицију дужу од 60 година, уз доступност, иновативност и пре свега пријатељску комуникацију.

„Мој киоск“ је спој традиције и савременог и ужурбаног времена у коме живимо, што смо желели да покажемо новим киосцима који се могу видети на београдским улицама.

 

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси