Вести
10. 03. 2014.
„Футура Плус“ изашла из стечаја
Фирма „Футура плус“, чланица „Центро штампа холдинга“, после четири и по године изашла је из стечаја, као једино предузеће у Србији које је у протеклих 20 година успело да промени тај статус.
У компанији ЦШХ подсећају да су пре три године од немачке компаније „Az Medien Guppe“ купили „Штампу“, која је тада била у блокади са вишемилионским губицима, а потом и предузеће у стечају „Футуру плус“, оптерећено дуговима који су се мерили десетинама милиона евра и за чију куповину није било заинтересованих инвеститора.
- Испунили смо план реорганизације, постали ликвидни и почели сами да сервисирамо текуће обавезе - објашњава председник ЦШХ Дарко Бајчетић.
- Куповином „Штампе“ и „Футуре плус“, моја идеја је била да спасемо и развијемо ове две компаније и направимо један европски конципиран систем малопродаје и дистрибуције. За то су мени и мом тиму, као и 3.500 запослених у систему „Центро штампа“, биле потребне три године. До сада је инвестирано више од 30 милиона евра и, уз много труда, рада и напора, и уз многобројне препреке, успели смо да сачувамо здраво језгро компаније.
Бајчетић истиче да је компанија инвестирала у информационо-технолошки систем, у сопствену логистику, у побољшање и оптимизовање квалитета дистрибутивне мреже и нове сегменте пословања.
- Уведени су нови производи и услуге, унапређени процеси и управљање организацијом, оптимизовани су трошкови и ангажован врхунски менаџмент - истиче председник ЦШХ.
- Циљ нам је да увек градимо дугорочне послове, што смо на примеру компаније „Doncafe“ и „Центропроизвод“ и доказали, подсетио је Бајчетић, истичући да су то сада успешне компаније које живе, раде и запошљавају више од 1.000 радника.
“Мој киоск“ нови почетак
Како бисмо обележили нови почетак у пословању, за наше потрошаче градимо нови бренд „Мој киоск“ - прича Бајчетић.
- Да бисмо сачували оно најбоље што су киосци представљали - традицију дужу од 60 година, уз доступност, иновативност и пре свега пријатељску комуникацију.
„Мој киоск“ је спој традиције и савременог и ужурбаног времена у коме живимо, што смо желели да покажемо новим киосцима који се могу видети на београдским улицама.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.