Вести
05. 03. 2014.
Срамна одлука РРА
Немачки медији сматрају скандалозном одлуку Републичке радиодифузне агенције да опет не додели националну фреквенцију телевизији Нова. Више дневних листова у Немачкој ову одлуку назвало је срамотном саботажом, циркусом и немогућом мисијом.
Кршење поступка
Утицајни листови Фокус, Блиц, Франкфуртер алемене цајтунг питају се због чега РРА покушава да спречи отварање модерне и савремене телевизије. Они тврде да је одлука Радио-дифузне агенције скандалозна и да грубо крши поступак о међународним јавним набавкама.
Према расписаном међународном тендеру за националну фреквенцију, конкурисале су две ТВ куће - Коперникус и ТВ Нова.
Како немачки медији наводе, иза ТВ Нова стоје бивши директор Прозибена Дејан Јоцић и његов финансијер, немачки инвеститор Бернд Дител. Немци су, тврде медији, досад уложили шест милиона евра, а до краја године цела инвестиција достигла би суму већу од 18 милиона евра. Бизнис план предвиђа 450 радних места.
Како даље наводе немачки медији, цела инвестиција доведена је у питање због чињенице да је јавни тендер, који је Немце и натерао да конкуришу и да уложе новац сад фактички поништен.
Девет чланова
РРА је крајем прошле недеље гласала - четири гласа за, четири против и један уздржан. Ово тело, које треба да представља грађане, управо због потребе да сваки пут донесе одлуку, и има девет чланова.
Коментари (3)
Остави коментар07.03.
2014.
cirkus
Kakva država takva i RRA odluka, skup interesnih grupa čiji je jedini cilj da se sačuvaju PINK i B92 ,sve ostalo je nebitno,to je jedina svrha i cilj,ista ekipa se svim silama trudi da ukine StudioB...tako da oni koji ,,likuju" zbog ove odluke malo razmisle(primer: na TV Nova ,arhivar ima 70.000din platu....)
Одговори06.03.
2014.
Re: Konacni cilj - digitalna TV
Ovo nije sramna i skandalozna odluka RRA. Ovo je odluka RRA u cilju ostvarivanja opsteg / javnog interesa - konacnog prelaska sa analogne na digitalnu terestricku TV radio-difuznu sluzbu. Slicne odluke trebalo bi da donesu i ostali akteri u procesu digitalizacije TV, umesto da "mudro" cute.
Одговори05.03.
2014.
Bruka
Ova agencija će i dalje, kao i do sada, brukati Srbiju svojim čudnim i neprofesionalnim odlukama.
ОдговориKrajnje je vreme da se agencija kadrovski pročisti.