Вести
25. 01. 2024.
Јелена Дракулић Петровић: НИН сам купила, није ми поклоњен, „Рингиер“ направио транспарентну продају
Нова власница недељника НИН Јелена Дракулић Петровић је данас изјавила да је купила тај медиј јер је то била „изузетна прилика“ и да су нетачне информације да јој је поклоњен.
Компанија „Рингиер Србија“, у чијем је власништву „Блиц“, пренела је крајем августа 2022. године целокупан власнички удео недељника НИН својој генералној директорки Дракулић Петровић.
Она је данас за Радио-телевизију Војводине казала да је стари власник „Рингиер“ направио транспаренту продају и да није било других заинтересованих понуђача, али да она не може да прича о детаљима.
„Преузела сам професионални изазов који није лак. Верујем да ћу успети да одговорим. Сваки медиј мора да се модернизује, па и НИН. Улажем свој новац у НИН. Желим од њега да направим још већи бренд и да га прилагодим новом времену“, казала је Јелена Дракулић Петровић.
Навела је да промена концепта тог недељника значи проширење спектара тема, да политика и критичност дају аутентичност НИН-у и да она није имала намеру да избаци политичке теме.
Оценила је да веб-сајт НИН-а ради добро и да је довела стручњаке који се тим баве, а да јој је жеља да НИН има већу публику.
Дракулић Петровић је рекла да се председник Србије Александар Вучић одазвао њеном позиву и недавно дао интервју за тај недељник чиме је, како верује, урадила „добру ствар за НИН“ пошто је циљ новинара да дођу до свих релевантних политичких актера.
Уреднички колегијум НИН је 10. јануара саопштио да ће новинари напустити тај недељник и посао наставити у новом недељном листу пошто се не слажу с „променом концепције“ коју је најавила нова власница, а на сајту тог недељника је објављено да је дугогодишњи главни и одговорни уредник Милан Ћулибрк одлучио да се 8. фебруара повуче с те функције.
Истог дана је „United Media“ саопштила да ускоро покреће нови недељни лист у Србији у којем ће радити цела садашња редакција НИН-а.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.