Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Бироди: У кампањи на ТВ највише простора за Вучића, „на Пинку представљен на нивоу рекламе“
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

14. 12. 2023.

Аутор: ФоНет Извор: n1info.rs

Бироди: У кампањи на ТВ највише простора за Вучића, „на Пинку представљен на нивоу рекламе“

Председник Србије Александар Вучић укупно је током кампање на телевизијама са националном фреквенцијом и Н1 заузео највише простора у односу на све остале политичке актере - на Пинку 37 одсто, Б92 30, Радио-телевизији Србије 7,7, Н1 7,6 и Хепију 6,7 одсто, показали су резултати данас представљеног мониторинга Бироа за друштвена истраживања (Бироди).

Мониторинг је БИРОДИ спровео од 1. новембра до 10. децембра, анализирајући 44 сата централних информативних емисија на РТС, Н1, Пинку, Хепију, Првој и Б92.

Представник БИРОДИ Радуле Перовић рекао је да су функционери током кампање на РТС заузели 53 одсто времена, Пинку 65, Хепију 54, Првој 66,4, Б92 95 и на Н1 74,5 одсто времена.

Вучић је на РТС у укупном уделу времена у централно-информативним емисијама имао седам минута неутралног представљања, један сат позитивно и један сат и 48 минута изразито позитивног представљања.

Премијерка Ана Брнабић на јавном сервису заузела је два минута неутралног представљања, шест минута позитивног и три минута изразито позитивног представљања, док је о Влади Србије 17 минута неутрално извештавано, 44 позитивно и један изразито позитивно.

Када је реч о извештавању о председнику Србије, он је на Пинку добио четири сата позитивног извештавања и сат и 15 минута изразито позитивног извештавања те телевизије о њему и његовим активностима.

Телевизија Хепи Вучићу је посветила 43 минута позитивног извештавања, премијерки 13 минута, а Влади сат времена.

На ТВ Прва Вучић је заузео сат и 23 минута програма у коме је позитивно представљан, Брнабић 14 минута, а Влада 52 минута.

Када је реч о позитивном извештавању телевизије Б92, Вучић је добио четири сата и 14 минута, Брнабић 16 минута, а Влада сат и 29 минута.

Телевизија Н1 о председнику Србије извештавала је негативно 53 минута, четири минута изразито негативно, неутрално 11 минута, а позитивно пет секунди.

Та телевизија није уопште позитивно извештавала о премијерки Брнабић, неутрално девет минута, 14 негативно, а изразито негативно четири минута.

Социолог Дражен Павлица казао је да су медији ове године гори него 2014, 2016. или 2021. године.

„Ово чему присуствујемо данас је обезвредило и обесмислило оно што је пословање медија“, нагласио је он и додао да се медијско-политичко надметање претворило у медијско-политичку агонију.

Директор БИРОДИ Зоран Гавриловић, говорећи о функционерској кампањи, рекао је да је Вучић главни протагониста такве кампање, те да је он на Пинку представљен на нивоу рекламе.

 

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси