Конкурс за годишње награде УНС-а
Конкурс за годишње награде УНС-а
Насловна  |  Актуелно  |  2% за медије  |  САЗНАЈЕМО: Одобрен конкурсни новац Гашићевој жени, донатору СНС-а и Радоици Милосављевићу
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

2% за медије

30. 10. 2019.

Аутор: Ф. Рудић Извор: Нова економија

САЗНАЈЕМО: Одобрен конкурсни новац Гашићевој жени, донатору СНС-а и Радоици Милосављевићу

Комисија за контролу државне помоћи одобрила је одлуку Општине Трстеник да додели 2,3 милиона динара фирмама у власништву супруге директора БИА Братислава Гашића, одборника и донатора СНС Велибора Јовановића и Радоице Милосављевића, власника бројних медија повазаног са СНС.

Њихове фирме добиле су највећи део од укупно 2,6 милиона динара, колико је било опредељено на конкурсу за суфинансирање медијских садржаја, стоји у решењу Општине Трстеник од 20. септембра 2019.

Ову доделу дозволила је Комисија за контролу државне помоћи одлуком од 24. октобра ове године. 

Фирма ADD Production у власништву Ирене Гашић добила је 950.000 динара, о чему је већ писао портал Раскрикавање почетком октобра. 

Исто толико добила је Радио телевизија Трстеник у власништву одборника СНС из Крушевца Велибора Јовановића, познатог по томе што је представљао конзорцијум који је СНС-у донирао просторије на Новом Београду.

Како пише Центар за истраживачко новинарство Србије, Јовановић и други су 2017. донирали странци пословне просторије чија вредност од око 1,3 милиона евра превазилази законом дозвољени лимит.

Јовановић је такође директор у фирми БНЗ-Хигијениц, чији је сувласник Владан Гашић, син Братислава Гашића.

Општина Трстеник доделила је још 300.000 динара интернет порталу Радио телевизије Трстеник, чиме је Јовановићевој фирми додељено укупно 1,25 милиона динара.

Сто хиљада динара добила је и Радио телевизија Крушевац у власништву Радоице Милосављевића, бизнисмена и једног од чланова конзорцијума који је СНС-у поклонио просторије у Београду.

Овај крушевачки бизнисмен приватизовао је многе локалне медије у Србији, међу којима су телевизије у Крушевцу, Пожеги, Панчеву, Пироту, Димитровграду, Брусу и Параћину.

Недуго након што је Милосављевић купио РТВ Панчево, Удружење новинара Србије објавило је да је нови главни и одговорни уредник захтевао од новинара да се учлане у СНС како би задржали посао.

Портал Јужне вести објавио је у јануару ове године мејл послат телевизијама у власништву Милосављевића чију аутентичност је, како се наводи, потврдило више извора, а у ком се налаже координисана медијска кампања против опозиционих лидера.

Милосављевићеве телевизије су само у току прошле године добиле више од 50 милиона динара из буџета локалних самоуправа, према писању Раскрикавања.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси