Насловна  |  Актуелно  |  Медијски конкурси - пројектно суфинансирање  |  Коалиција: Нови Пазар најиздашнији, али за један медиј
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Медијски конкурси - пројектно суфинансирање

08. 06. 2016.

Извор: Бета

Коалиција: Нови Пазар најиздашнији, али за један медиј

Радио-телевизија Нови Пазар је са више од 50 милиона динара годишње из градског буџета добила највише новца на конкурсима за суфинансирање јавног информисања које су у претходних годину дана расписали сви нивои власти у држави, показује истраживање Коалиције новинарских и медијских удружења.

Тај медиј је на трогодишњем конкурсу Новог Пазара, вредном готово 170 милиона динара, добио више од 151 милион динара (више од 1,2 милиона евра) што је готово 90 одсто одсто укупно опредељених средстава из буџета града за суфинансирање пројеката јавног информисања.

Поређења ради, РТВ Нови Пазар ће за годину дана из буџета Новог Пазара инкасирати око 50,5 милиона динара, односно дупло више него што је Студио Б, друга на листи медија по висини одобрених средстава, добила на конкурсу Града Београда.

Телевизија Студио Б, добила је 23 од предвиђених 45 милиона динара.

Међу првих пет медија по висини добијених средстава на јавним конкурсима су Тимочка телевизија са 18,8 милиона динара, Телевизија Шабац са 17 и РТВ Панчево са 16,5 милиона динара.

За разлику од РТВ Нови Пазар којој је припало скоро 90 одсто укупно опредељених средстава конкурсом Новог Пазара, износи које су те три телевизије добиле не прелазе 50 одсто укупних средстава која су дељена конкурсима на којима су учествовале.

Коалиција новинарских и медијских удружења пратила је конкурсе за суфинансирање пројеката јавног информисања од 1. априла 2015. до 1. априла 2016. године, а резултати истраживања објављени су у публикацији "Бела књига конкурсног суфинансирања јавног интереса у сфери јавног информисања".

У том периоду је било расписано укупно 212 конкурса на свим нивоима, а додељено је више од две милијарде динара.

"Највише новца у анализираном периоду издвојио је Град Нови Пазар, који је определио чак 169.639.000 динара за суфинансирање јавног интереса, а преседан је да је безмало целокупан износ добила РТВ Нови Пазар, додуше за трогодишњи пројекат", наводи се у Белој књизи.

Коалицију медијских и новинарских удружења чине Удружење новинара Србије (УНС), Независно удружење новинара Србије (НУНС), Независно друштво новинара Војводине (НДНВ), Локал Прес (ЛП) и Асоцијација независних електронских медија (АНЕМ).

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси