Насловна  |  Актуелно  |  Медијски конкурси - пројектно суфинансирање  |  Поништен спорни конкурс за информисање у Нишу
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Медијски конкурси - пројектно суфинансирање

14. 05. 2016.

Извор: www.juznevesti.com

Поништен спорни конкурс за информисање у Нишу

Дан након протеста "Знам за јадац", на коме је између осталог затражено поништавање такозваног "медијског конкурса", начелник нишке Управе за културу Небојша Стевановић је саопштио да ће конкурс бити поништен и за наредну недељу најавио расписиване новог.

Карикатура Марка Сомборца посвећена марионетском конкурсу Стевановић је потврдио информацију да су сва три члана конкурсне комисије поднела оставке, али је за сада своју одлуку јавно образложио само један члан.

Он је рекао да ће конкурс формално бити поништен наредне недеље, када ће, како је најавио, бити расписан и нови конкурс.

Ипак, није прецизирао која ће бити вредност новог конкурса, нити да ли ће бити измењени услови, односно да ли ће унапред бити познати јасни критеријуми за оцену пристиглих пројеката - што су били основни захтеви протеста "Знам за јадац".

Подсетимо, нишки City радио и Јужне вести јуче нису објављивали вести у знак протеста због спорног "медијског конкурса", где је конкурсна комисија упорно одбијала да седницама комисије дозволи присуство "грађанском посматрачу" ког предлаже градско антикорупцијско тело.

Тим поводом је на платоу испред Народног позоришта у Нишу јуче у подне одржан протест, на коме је од градских власти затражено да конкурс буде поништен, а нови расписан тек након што буду јавно објављени јасни критеријуми за избор чланова комисије и за оцену пројеката, али и да седнице комисије буду јавне.

Са организаторима протеста се дан раније, током своје посете Нишу, сусредо и амбасадор Европске уније Мајкл Давенпорт.

Протест су подржали нишко Удружење председника скупштина станара, Независно удружење новинара Србије (НУНС) и Локал Прес.

Перишић: Утицај тих медија је као махање лептира на ураган у Индонезији

Коментаришући захтеве Citz радија и Јужних вести градоначелник Ниша Зоран Перишић је дан пред протест оценио да је њихов утицај на јавност безначајан и то сликовито илустровао.

Ради се о медијима чији је медијски утицај на информисање грађана Ниша као утицај махања лептирових крила на монсун у Индонезији који вероватно бесни у овом тренутку - рекао је Перишић.

Он је изнео и податак да је читаност Јужних вести "400 до 500 посета дневно", док је слушаност City радија "300 слушалаца дневно", тврдећи да за то поседује доказе.

Јужне вести: Перишић не познаје физику, требало би да се забрине

Метафору којом је градоначелник описао утицај два нишка медија уредник Јужних вести Предраг Благојевић оцењује као неинформисаност и незнање првог човека Града.

Управо такозвани "Ефекат лептира" се користи да се објасни како мале варијације могу да утичу на огромне и комплексне системе. Можда смо и мали, али након нашег протеста је градска власт поништила конкурс - каже Благојевић.

Иначе, подаци "Google analytics" показују да је посећеност Јужних вести далеко већа од података које је изнео Перишић.Од 1. јануара до 30. априла ове године Јужне вести су забележиле 3,4 милиона посета, од чега само у изборној ноћи преко 170.000.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси