Медијски конкурси - пројектно суфинансирање
05. 11. 2015.
Заменик градоначелника Ниша: Медијски монополи су штетни
Заменик градоначелника Ниша Љубивоје Славковић подсећа да је и пре почетка приватизације износио став да законодавац треба да препусти локалним самоуправама да одлучују о даљем статусу и финансирању локалних медија, а у складу са својим интересима, пре свега интересима грађана.
Уз такво законско решење Славковић сматра да би Ниш препознао даљи опстанак Нишке телевизије (НТВ) као градског јавног сервиса.
„Монопол нигде није добар, на медијском тржишту посебно. Јер, осим отвореног питања о објективности информисања поставља се и озбиљно питање цена комерцијалних услуга које те телевизије врше за привредне и друге субјекте. Сматрам да монополизација медија значи сигурни раст цена тих услуга, а то даље значи нови трошак за ионако осиромашену привредну којој по природи ствари комерцијалне услуге медија највише требају“, оцењује Славковић за УНС.
Што се тиче пројектног суфинансирања медија Славковић сматра да је то лоше законско решење јер у једном тренутку може донети "негацију сопственог циља".
„Нема никаквих граница у погледу броја учесника на конкурсима за суфинансирање медијских пројеката из буџета локалних самоуправа. Истовремено, нисам сигуран да је овакав метод суфинансирања имун на разне политичке утицаје по систему 'дај свима по мало како бисте имали мир на локалу'. У сваком случају, треба добро анализирати прва овогодишња искуства, али ја сам склон веровању да постојећа законска решења везана за медије неће издржати тест и критику времена и да ће убрзо бити јасна потреба за изменама закона“, каже УНС-у заменик нишког градоначелника Љубивоје Славковић.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.