Конкурс за годишње награде УНС-а
Конкурс за годишње награде УНС-а
Насловна  |  Актуелно  |  Случај "Курир" (2017)  |  Адрија медија поднела стотине тужби
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Случај "Курир" (2017)

08. 08. 2017.

Аутор: ФоНет Извор: Цензоловка

Адрија медија поднела стотине тужби

Адрија Медија Група (АМГ) и њен председник Александар Родић саопштили су данас да су поднели више стотина тужби и кривичних пријава због "бруталне бруталне репресије и незапамћене кампање" којима су изложени.

У саопштењу се прецизира да је „поднето укупно 150 тужби због изношења лажи и клевета, повреде угледа и части и личности против Информера и Драгана Ј. Вучићевића, телевизије Пинк и Жељка Митровића, телевизије Happy и Миломира Марића, Српског телеграфа, Милана Лађевића, Бориса Вуковића и Саше Миловановића, Политика новине и магазини д.о.о. издавача Политике“.

„Поднета је тужба и против председника Александра Вучића“, коме АМГ приписује „изношење лажи и клевета које су довеле до повреде угледа, части и личности Александра Родића“.

„Вредност тужбених захтева износи више стотина милиона динара“, напомиње се у саопштењу АМГ.

Надлежним тужилаштвима АМГ је поднела и „пет кривичних пријава, и то против чланова Савета РЕМ због основане сумње да су починили кривично дело несавесног рада у служби, против Н. Н. лица из Пореске управе и Драгана Ј. Вучићевића, као подстрекача због одавања службене тајне, несавесног рада у служби и злоупотребе службеног положаја, против Иване Драгањац, директорке филијале Пореске управе Стари град, и Драгане Марковић, директорке Пореске управе Републике Србије, због злоупотребе службеног положаја, против Небојше Стефановића, министра унутрашњих послова, због злоупотребе службеног положаја у вези с кривичним делом повреда равноправности, због угрожавања сигурности, као и због повреде слободе говора и јавног иступања“.

У саопштењу АМГ наводи да су поднете и кривичне пријаве „против Центросинергије, Штампа система, Футуре плус и Мог киоска, Инсајдер тима, Медијске мреже и одговорних лица“, које терети за „злоупотребу монополистичког положаја и злоупотребу положаја одговорних лица“, као и за „спречавање штампања и растурања штампаних ствари и емитовања програма“.

Код Регулаторног тела за електронске медије, указује у саопштењу АМГ, „поднето је укупно 10 пријава, од којих је осам против телевизије Пинк, једна против Студија Б и једна против телевизије Хаппy“.

Уз најаву да ће и убудуће штитити „своја права у оквирима надлежних институција Републике Србије“, АМГ поручује да ће користити сва средства предвиђена законима да заштити компанију и све запослене.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси