Насловна  |  Актуелно  |  Регион  |  Јунајтед групи у Словенији наложено да прода Спорт клуб
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Регион

18. 09. 2018.

Извор: Танјуг

Јунајтед групи у Словенији наложено да прода Спорт клуб

Словеначка Агенција за заштиту конкуренције (АВК) наложила је Јунајтед Групи, власнику највећег кабловског оператера у Словенији, Телемаха, да прода 13 спортских програма из свог сегмента Спорт клуб, због повреде правила конкуренције.

Како преноси портал сиол.нет, Јунајтед Група мора да припреми све у вези с продајом 13 канала у року од 90 дана, и треба да реализује продају канала за шест месеци уз могућност продужења тог рока.

Док се продаја не заврши, Група мора редовно да извештава о току поступка АВК.

Поред тога, Јунајтед Групи је забрањено да врши преносе спортских канала у наредне три године, изузев оних који емитују борилачке вештине.

Одлука долази после пет година откако је Агенција за заштиту конкуренције покренула иницијални поступак, након што су претплатници Сиол телевизије остали без спортских канала јер је Адриа Медиа, у власништву Јунајтед Групе, тражила је од Телекома Словеније, власника Сиола, да им за канале плаћа знатно вишу цену него Телемах.

Јунајтед Група, која је овај програмски сегмент купила од власника С.Ц. ИКО Пољска, већ се жалила на пресуду, наводећи да одлука АВК не поштује процедуралне стандарде и да је „изузетно дискриминаторска и лоша за све љубитеље спорта у Словенији”.

Додају да су покренули „све потребне правне процедуре за суспензију одлуке и уложили жалбу против одлуке и захтев за накнаду штете због наношења озбиљне економске штете”.

Према саопштењу те групације, Агенцији је требало пет година да донесе одлуку, када „преузета компанија (Адриа Медиа) више не постоји пошто је продата, и када су сва права емитовања истекла”.

Група сматра да актуелна одлука АВК-а није у складу са законима ЕУ, јер дефинише тржиште врло уско и да није у складу са захтевима за променом власништва.

Јунајтед Група ту одлуку види као обесхрабрујућу за емитовање спортских канала на словеначком језику.

Према порталу сиол, Група у року од шест месеци мора да прода спотске канале: СК1, СК2, СК3, СК4, СК5, СК6, СК1 ХД ХД СК2, СК3 ХД ХД СК, СК Голф, СК голф ХД и „Лов и риболов”, јавља Танјуг.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси