Конкурс за годишње награде УНС-а
Конкурс за годишње награде УНС-а
Насловна  |  Деск  |  Приватизација  |  Штрајк упозорења у Радио-телевизији Крагујевац
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Приватизација

19. 10. 2016.

Извор: Бета

Штрајк упозорења у Радио-телевизији Крагујевац

Запослени у приватизованој Радио-телевизији Крагујевац (РТК) одржали су данас једночасовни штрајк упозорења зато што им, како тврде, власник дугује зараде и не поштује купопродајни уговор.

Штрајк упозорења одржан је у редакцији РТК од 11 до 12 часова, а за то време је на програму био директан пренос заседања градског парламента уз емитовање кајрона о штрајку упозорења.

Председник синдиката УГС "Независност", Горан Антонијевић је рекао агенцији Бета да је ће штрајк упозорења бити одржаван сваког дана у различитим терминима како би се скренула пажња на стање у РТК која је приватизована пре годину дана.

Према његовим речима, радницима нису исплаћене зараде од јуна ове године, а власник не поштује купопродајни уговор.

"Кључни захтеви су да се исплате све плате од јуна, да се деблокира рачун предузећа који је тренутно задужен за око 13 милиона динара. Искључује нам се интернет, телефони, немамо пара за гориво, па је питање како ми уопште можемо да радимо ако се рачун не одблокира. Трећи захтев је да се поштује купопродајни уговор, јер у претходних годину дана ми смо обављали све радне задатке које смо добијали и нема шансе да се кривица за стање у предузећу сваљује на запослене", рекао је Антонијевић.

Он је навео да није јасно због чега купац предузећа, бизнисмен Радоица Милосављевић из Крушевца до сада већ није разговарао са градначелником Крагујевца о томе због чега град није ове године расписао конкурс за суфинансирање медијских садржаја.

"Колико нам је познато, то се не дешава у другим градовима где је исти власник медија . Мислимо да би било много лакше ако бисмо могли да учествујемо на конкурсу локалне самоуправе и покушамо да обезбедимо средства за функционисање радија и телевизије "рекао је Антонијевић.

Он је рекао да је усмено уз посредовање директорке РТК власник понудио социјални порграм запосоленима у РТК, за који се определило 34 од укупно 67 запослених.

Коментари (1)

Остави коментар
пет

21.10.

2016.

Slavujko [нерегистровани] у 12:07

PAMET U GLAVU, KOLEGE...

Ne mogu da shvatim "neinventivnost" mladjih kolega...? U srcu Sumadije postoji najpoznatiji proizvodjac rakije, poznate kao "Tomovaca". Njima je do bajcetite "dva-tri gasa". Sin proizvodjaca ovog plemenitog pica je poznat u Kragujevcu, kako sam cuo...
Niste ukacili?
Pa, jednostavno zakljucujem. Ako je uz "pomoc" "Tomovace" mogao da stekne imovinu cija vrednost tesko moze da se pouzdano utvrdi, onda je saradnja na njenom plasmanu isplativa!
Jos nesto... Kinesko trziste je vec "pokriveno" ali je sansa jos velika jer se ocekuje oko sto hiljada Kineskih turista, iduce godine u Srbiji... Samo malo strpljenja. Ziveli!!!

Одговори

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси