Приватизација медија од 2014. године
26. 01. 2015.
Слаба заинтересованост за приватизацију медија
Крајњи рок за приватизацију јавних гласила је 30. јун.
До сада, Агенцији за приватизацију, достављено је укупно 128 писама заинтересованих, а аукција медија, очекује се крајем овог месеца.
За мање од пола године, држава би требало да се повуче из 79 медија. Иако се финансира са 50 одсто из градског буџета, а 50 одсто кроз маркетинг, Студио Б више неће плаћати престоница.
"Ми јесмо градски бренд и јесмо неко ко заиста постоји дуги низ година, ове године прослављамо 45 година, мислим да заиста имамо много тога да понудимо и људство и наше искуство је оно што можемо да гледамо као сам профит у овој приватизацији", каже Ивана Вучићевић, директорка Студија Б.
Додаје да је процена капитала завршена као и сва документација, један број људи узео је социјални програм за који је Београд издвојио новац. Новог власника, чекаће са 220 запослених.
"Новинари не смеју да ћутке гледају приватизацију и требало би барем да покушају и на тај начин спасу свој медиј. У супротном биће доста новинара без посла и медија који ће бити затворени, каже Вукашин Обрадовић, председник НУНС-а.
Добра вест је да постоји обавеза за свакога ко купи одређени медиј да задржи основну делатност пет година. Без обзира на то којим моделом од понуђена три ће медији бити приватизовани, до 1. јула, остало је мање од шест месеци.
У Агенцији за приватизацију кажу да у наредних месец дана очекују и почетак аукције за медије.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.