Насловна  |  Актуелно  |  Приватизација медија од 2014. године  |  Девет купаца за 11 државних медија
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Приватизација медија од 2014. године

05. 11. 2014.

Извор: Б92

Девет купаца за 11 државних медија

Влада Србије је пре неколико месеци усвојила три медијска закона којима се предвиђа приватизација медија у државном власништву до средине следеће године.

 

Пре месец дана стигао је позив Агенције за приватизацију да се јаве заинтересовани купци за медије. Б92 је добио кратак одговор из Министарства привреде да постоји девет потенцијалних купаца за 11 медија.

О именима тих купаца ни трага. И поред тога, у Студију Б кажу да спремно чекају приватизацију. 

"Ми у овом тренутку половину средстава добијамо из Скупштине града, а половину сами финансирамо из свог маркетинга. Мислим да је ту негде будућност Студија Б, да у том смислу више уради на својој програмској шеми, на маркетингу и да негде нови власник заправо има јаснију слику, веће могућности и мислим да мозе сам да се финансира, то је сигурно", каже директорка Студија Б Ивана Вучићевић. 

"Док се чека пројектно финансирање медија, а не само пуњење буџетских рупа државних медијских кућа, главни уредник новинске агенције Бета Иван Цвејић истиче да би излазак државе из медија могао да доведе до фер медијске утакмице. 

"Где год је држава власник она је пре свега лош послодавац зато што ти медији не послују финансијски добро. Није добро ни по оне који у њима раде, ни по саму државу, а још гора је ситуација када говоримо о уређивању тих медија. Тако да, дрзава је лош власник, а још гори је главни уредник", каже Цвејић. 

Цвејић каже да је и поред свега оптимиста, јер из Европске уније помно прате да ли ће закони заживети у пракси. 

"То се да закључити из процеса доношења закона где је Европска унија била јако заинтересована за доношење оваквих закона, што мислим да је добро. Мислим да смо били препуштени сами себи још дуго не бисмо имали овакве законе. Тако да и у њиховој примени мислим да ће много очију бити упрто у Србију и у Београд", сматра Цвејић. 

Новинска агенција Танјуг годишње добија близу два милиона евра субвенција. Сада следи приватизација. 

Шта се дешава са приватизацијом новинске агенције Танјуг нисмо успели да сазнамо пошто није било никог из те куће ко је могао да нам каже да ли постоји заинтересован купац.

 

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси