Новинарско ћоше
28. 10. 2013.
Анкета: Утврђивање степена медијске писмености у Србији
Медијска коалиција коју чине Независно удружење новинара Србије (НУНС), Удружење новинара Србије (УНС), Асоцијација независних електронских медија (АНЕМ), Независно друштво новинара Војводине (НДНВ) и Локал прес у сарадњи са Бироом за друштвена истраживања (БИРОДИ) спроводи истраживање о степену медијске писмености у Србији у периоду од 27. октобра до 11. новембра 2013. године.
Истраживање се спроводи у две фазе, пре и после кампање за медијску писменост коју ће реализовати Медијска коалиција.
Ниво медијске писмености и разумевања медијског садржаја, као и како медијске поруке утичу на њихове животне одлуке, мериће се код младих од 16-20 година (ученика средњих школа), професора грађанског образовања, новинара и студената новинарства.
Добијене информације о начину понашања и искуствима испитаника ће дати идеју о приоитетима када је у питању модел образовања о медијској писмености за различите циљне групе, како би радионице и догађаји предвиђени медијском кампањом били најбоље прилагођени њиховим интересовањима и нивоу медијске писмености.
Друга фаза истраживања, предвиђена након едукације, показаће какав је ефекат постигла медијска компања, односно колико је била успешна.
Овим путем позивамо све колеге да нам се придруже и попуне анкету како бисмо истраживање спровели што успешније и дали заједнички допринос ширењу медијске писмености у Србији.
Анкети за новинаре можете приступити на овом линку: http://www.tvojstav.com/input/4rXDG71Slomgbds7ty4J
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.