Насловна  |  Бележница  |  Новинарско ћоше  |  Представљени резултати истраживања “Млади и нови медији у Србији”
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Новинарско ћоше

07. 12. 2012.

Представљени резултати истраживања “Млади и нови медији у Србији”

Резултати истраживања “Млади и нови медији у Србији” за 2012. годину представљени су данас у Медија центру.

 

 Посебан део истраживања био је посвећен навикама и начинима на које млади користе нове медије - интернет, мобилне технологије и друштвене мреже, а нарочито Фејсбук и Твитер.

Резултате су представили Јасна Милошевић и Предраг Курчубић из агенције Ipsos Strategic Marketing која је спровела истраживање уз подршку IREX-а и USAID-а, као и Института за одрживе заједнице (ISC), Фондације за отворено друштво и организације Мedia House

Презентацијa са резултатима налази се у прилогу.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси